logo.svg

 

Lab9 biedt producten en diensten aan

die uw werk vereenvoudigen, versnellen

en verbeteren.

Als leverancier en integrator van verschillende producten en diensten voor uiteenlopende sectoren zijn wij trots op ons service team, dat bestaat uit specialisten in hun domein. Bovendien beschikken we ook over ervaren docenten en consulenten met meer dan 10 jaar praktijkervaring in de markt.

B2B-diensten-lifesaver.png

Support hotline
056 26 05 78

 

Maak gebruik van onze hotline om eventuele problemen via de telefoon snel op te lossen, samen met onze deskundige service-specialisten. Indien nodig kunnen zij uw computer overnemen en u zo beter  kunnen helpen bij het oplossen van problemen. Hiervoor moet u eerst het programma TeamViewer installeren.

 

Uw gesprekken krijgen absolute voorrang om een snelle oplossing en maximale uptime te waarborgen. Bovendien is het zo dat hoe meer problemen u met behulp van onze hotline kunt oplossen, hoe meer u kunt besparen op on-site ondersteuning. Onze hotline is ook via mail bereikbaar.

 

B2B-diensten-box.png

Installatie en configuratie

 

Lab9 verkoopt en ondersteunt voor verschillende markten en sectoren hardware en software. Een aantal voorbeelden zijn de grafische sectorKMO's, scholen en instellingen, en fotografen.

 

Hiervoor hebben wij verschillende installatie- en configuratiepakketten ontwikkeld. Door onze jarenlange ervaring en expertise kunnen wij snel en efficiënt uw aangekochte producten installeren en configureren zodat deze optimaal functioneren in uw workflow.

 

Installatie en configuratie kan gebeuren in onze kantoren, of eventueel bij u ter plaatse, afhankelijk van het door u gekozen pakket.

 

 

B2B-diensten-contract.png

Contracten op maat

 

Lab9 wil, in het geval het eens verkeerd loopt met de hard- en/of software die u gebruikt, uw workflow zo snel mogelijk opnieuw operationeel krijgen, zodat u opnieuw waardevolle eindproducten kan afleveren voor uw klanten.

 

Binnen elk bedrijf kunnen er zich onverwachte problemen voordoen: stroomstoringen, HD crashes, serverpannes, netwerkvertragingen en noem maar op. Hoe al deze problemen opgelost worden en wat daar allemaal voor nodig is, zou niet uw probleem mogen zijn. Veel bedrijven zijn bovendien niet geïnteresseerd in dure afspraken en interventies maar alleen in oplossingen wanneer deze gevraagd worden.

 

Onze contracten zijn diensten op maat die enkel van toepassing zijn wanneer u ze nodig hebt. Zo bent u zeker van een optimale productiviteit, in de wetenschap dat u beroep kan doen op een team van specialisten.

 

 

icon-repair-outline.svg

Eigen hersteldienst
Wij beschikken over een team van gespecialiseerde service engineers. Dankzij de gecentraliseerde serviceafdeling voor B2B in ons
hoofdkantoor in Kortrijk kunnen wij de hersteltijd en de verplaatsingsonkosten voor u zo laag mogelijk houden.
 
Interventie bij u ter plaatse
Het is niet altijd mogelijk om een technisch probleem vanuit ons hoofdkantoor te Kortrijk aan te pakken. Indien nodig komen we ter plaatse de installatie doen.
 
Remote Support Service (Hotline)
U kunt er ook voor kiezen om uw probleem te laten oplossen via onze Remote Support Service. Onze medewerkers nemen dan,
mits uw toestemming, uw scherm over en lossen indien mogelijk het probleem op zonder ter plaatse te moeten komen.
 
 
Contacteer onze hotline op 056 26 05 78 of via hotline@lab9.be.