icon-lookinglass.svg
logo.svg
logo.svg
logo.svg
icon-lookinglass.svg
news-mbpservice.png

20/02/2015

Reparatieprogramma voor videoproblemen met MacBook Pro

Apple heeft vastgesteld dat een klein percentage MacBook Pro-systemen mogelijk last heeft van vervormd beeld, geen beeld of het onverwacht opnieuw opstarten van het systeem. Deze MacBook Pro-systemen zijn verkocht tussen februari 2011 en december 2013.

 

Een MacBook Pro met dit probleem kan een of meer van de volgende symptomen vertonen:

  • Een vervormd of een verdraaid beeld op het computerscherm
  • Geen beeld op het computerscherm (of extern beeldscherm), zelfs wanneer de computer is ingeschakeld
  • De computer start onverwacht opnieuw op

Producten waarbij deze problemen kunnen optreden:

  • MacBook Pro (15-inch, begin 2011)
  • MacBook Pro (15-inch, eind 2011)
  • MacBook Pro (Retina, 15-inch, medio 2012)
  • MacBook Pro (17-inch, begin 2011)
  • MacBook Pro (17-inch, eind 2011)
  • MacBook Pro (Retina, 15-inch, begin 2013)

 

Deze toestellen komen in aanmerking voor een gratis herstelling.  Voor deze herstelling kan u vanaf 27 februari 2015 terecht bij Lab9. We vragen echter om er rekening mee te houden dat u uw toestel een bepaalde periode zult moeten missen, die afhankelijk is van het aantal toestellen dat op dat moment in herstelling is. Om de wachttijd enigzsins te beperken raden we aan om af te spreken met uw lokale Lab9-winkel wanneer u uw toestel het best binnen brengt.

 

U kan contact opnemen via de volgende adressen:

Lab9 Kortrijk: service.kortrijk@lab9.be

Lab9 Aalst: service.aalst@lab9.be

Lab9 Ieper: serivce.ieper@lab9.be

Lab9 Brugge: service.brugge@lab9.be

Lab9 Roeselare: service.roeselare@lab9.be

 

Wij danken u alvast voor het begrip. Op deze pagina op de site van Apple vindt u meer informatie. Via deze tool kan u controleren of uw toestel één van de bovenstaande modellen is en dus in aanmerking komt.

skyscraper-applewatch.jpg