icon-lookinglass.svg
logo.svg
logo.svg
logo.svg
icon-lookinglass.svg

Hersteldienst

Overname

Opleidingen

Install Packs

One-to-one

Service, voor en na verkoop.

Lab9 streeft er steeds naar een zo correct en uitgebreid mogelijke service te bieden. Nog voor je beslist een aankoop te doen bij ons, proberen wij je al zoveel mogelijk te informeren over de producten waar je interesse in hebt. Je kan alle toestellen uitproberen bij ons en al je vragen stellen aan onze specialisten. Daardoor zorgen we ervoor dat je al grotendeels met het product vertrouwd bent, nog voor het in je bezit is.

 

Ook na je aankoop ben je nog steeds meer dan welkom. Onze medewerkers helpen je graag met eventuele vragen die je mocht hebben. Voor uitgebreidere vragen of problemen, kan je gebruik maken van een one-to-one sessie op maat in de winkel. Daarnaast bieden onze gratis introductie-lessen een antwoord op alle vragen die een beginnende Apple-gebruiken kan hebben.

Deze realtime score is gebaseerd op de tevredenheids-enquêtes die onze klanten dagelijks invullen.

service-mbp.png

Eigen hersteldienst

 

Als Apple Authorized & Premium Service Provider hebben wij het voordeel van eigen Apple Certified Engineers in huis te hebben. Mocht het hardwarematig toch eens fout gaan met één van de producten die je bij ons of elders aankocht, geen zorgen, zij beschikken over de juiste technische kennis om je zo snel en efficiënt mogelijk te helpen. Indien nodig wordt je toestel vlot en vakkundig hersteld, zodat je snel weer aan de slag kan.

cert-psp-black.svg

Overnamedienst

 

Bij Lab9 is je oude Mac, iPad of iPhone nog geld waard!

 

Geïnteresseerd in de laatste nieuwe iPhone? Wordt het tijd om je oude iPad  te vervangen door de nieuwste snelle en lichte iPad of plan je de aankoop van een nieuwe krachtige Mac? Je wilt echter eerst je huidig toestel verkopen? Geen nood, onze overnamedienst kan je hier mee helpen!

 

lees meer »

 

service-mba.png
service-imac.png

Gratis opleidingen
 
Beginner of gevorderde Apple-gebruiker? Wij zorgen ervoor dat je dag in dag uit voldoening haalt uit je aangekocht toestel. Of sta je op het punt om eindelijk de stap te zetten en twijfel je nog of Apple echt iets voor jou is? Laat je dan overtuigen door onze opleidingen.
 
Op regelmatige tijdstippen organiseren wij gratis opleidingen en workshops, waar iedereen die interesse heeft welkom is.
 
lees meer »

Install Packs

 

Raakt de harde schijf van je Mac stilaan vol of kan hij niet echt meer mee met de nieuwste software? Bepaalde type Macs kan je upgraden, zodat je er nog een tijdje zorgenvrij mee zal kunnen werken, alvorens je een nieuw toestel moet kopen.

 

Meestal betekent dit het toevoegen van ram-geheugen en/of het vervangen van de interne harde schijf door een exemplaar met een grotere capaciteit. Meer en meer mensen kiezen ook voor het vervangen van hun conventionele harde schijf door een snelle en betrouwbare SSD.

 

lees meer »

 

service-installpacks.png
icon-talk.svg

One-to-one
 

Een one-to-one sessie biedt je de kans om alles uit je Mac, iPad, iPhone of Apple Watch te halen. Je kan vragen stellen over je Apple producten en we helpen je met eventuele problemen. Je leert er precies dat wat jij wilt weten en misschien nog wel meer.

 

Voor klanten die recent hun Apple product gekocht hebben en die slechts enkele vragen hebben, zijn deze sessies gratis. Heb je je Apple product niet bij Lab9 gekocht, of moeten onze medewerkers wat meer tijd voor je vrijmaken om je te helpen, dan kost een One-to-one Sessie 20 euro per kwartier.

 

Je kan een sessie onmiddellijk in onze winkels aanvragen bij onze medewerkers. Indien het wat drukker is, is het mogelijk dat er een afspraak gemaakt moet worden om dit op een later tijdstip te plannen.

 

Heb je nu al een vraag of een probleem? Plan je sessie online!

 

Wat zeggen onze klanten over Lab9?

 

“Zeer tevreden over de service. Bij volgende problemen denk ik direct terug aan jullie.”

“Snelle en goede hulp en vooral duidelijk wat de kosten zullen zijn en de duur van de reparatie.”

“Heel tevreden! De medewerkers hebben ook veel geduld met een ouder publiek en daarom is uw zaak een referentie.”

“Doen er alles aan om een klant te helpen.”

“Heel professioneel en to-the-point. Precies wat nodig is bij support. Thanks!”

“Snelle service!”

“Goede service, vlug geleverd, heel sympathiek personeel.”

“De volledige support werd elektronisch gevoerd en was super professioneel. Vriendelijke en correcte behandeling.

Een aanrader!”

“Ik reageer nooit op dit soort kwaliteitsvragen, maar de service van Lab9 en vooral van de medewerkers die me te woord stonden, was uitzonderlijk goed. Vlotte, vriendelijke service, correct en steeds to the point. Het was een plezier door hen geholpen te worden.”

“Zeer snelle opvolging op een vriendelijke wijze! Ik kan Lab9 met andere Apple verkopers vergelijken en moet zeggen dat Lab9 mij nooit heeft ontgoocheld.”

“Vriendelijk onthaal en zeer goede support.”

“Ik ben zeer tevreden over de snelheid waarmee op m'n vraag is geantwoord! 100% tevreden.”

“Super snelle responstijd binnen de kantooruren.
Duidelijk antwoord en alle nodige info werd correct verschaft.”

“Zeer correcte en kwalitatieve service! Een echte aanrader om uw Apple producten in te ruilen of te laten herstellen. Doe zo verder jongens en meisjes! 10 op 10 van mij.”

“Zeer vriendelijk en nemen echt de tijd om je met woord en daad bij te staan. Een tevreden klant!”

“Gewoon super.”

“Supervriendelijk en direct goed geholpen.”

“De vlotte afhandeling via de site en directe respons via mail is werkelijk bewonderenswaardig. Proficiat.”

“Ik ben deze namiddag nog een iPhone gaan kopen voor mijn vrouw en eentje voor de dochter en de service en uitleg waren fantastisch. Een pluim voor Lab9 Aalst.”

“Lab9 Aalst heeft me een buitengewone service gegeven. Een zekere Kristof heeft pro actief een flexibele oplossing gezocht zodat mijn zoontje zijn iPhone SE kon ontvangen op zijn lentefeest! Iedereen supercontent en opgelucht. Bedankt!”

“Super service! Ik ontving meteen een kopie. Unieke ervaring, andere firma's kunnen hier iets van leren.”

“Zéér tevreden klant, zowel wat dienst voor- als na verkoop betreft! Keep up the good work mensen.”

“Correcte en vlotte uitleg, analyse en kordate afhandeling: top dus!”

“Snel en correct. Super service, zeer klantvriendelijk!”

“Heel tevreden, snelle respons!”

“Prima en snelle service! Kortweg, niets op aan te merken.”

“Zeer snelle reactie, foutloze en vriendelijke mail. Uitnodiging gekregen om langs te gaan.”