icon-shop-cart.svg
logo.svg
logo.svg
icon-lookinglass.svg

Beheerder van licenties vs gebruiker

2018-11-26 10:18:05 | Marieke Du Pré

De beheerder van de licenties is de enige die toegang heeft tot het beheer van de gebruikers. Het is dus noodzakelijk om de beheerder te kennen en toegang te hebben tot dat mailadres, aangezien alle communicatie van Adobe via dat mailadres zal lopen.
 

Er kan altijd een nieuwe, extra beheerder toegevoegd worden.

Inloggen op adobe.com als beheerder. Daar doorklikken naar ‘Team beheren’

 

 

 

en daar ‘Beheerder toevoegen’

 

 

Zorg er zeker voor dat de nieuwe beheerder een Adobe ID gekoppeld heeft aan zijn/haar mailadres.

 

Indien dit nog niet gebeurd is, dan kan dat hier: https://helpx.adobe.com/be_nl/manage-account/using/createupdate-

adobe-id.html

 

Alle info zal nu naar beide adressen gestuurd worden.

 

Mocht er geen toegang meer zijn tot het mailadres van de klant en ze willen toch de beheerder aanpassen of ze willen de naam wijzigen van hun account, dan kan dat via een ACON-formulier.

 

Vraag een ACON-formulier aan via adobe.sales@lab9.be