icon-lookinglass.svg
icon-shop-cart.svg
icon-lookinglass.svg
icon-shop-cart.svg
logo.svg
logo.svg
logo.svg
icon-lookinglass.svg
icon-shop-cart.svg
news-iphone red.png

24/03/2017

Apple kondigt iPhone 7 en iPhone 7 Plus (PRODUCT)RED Special Edition aan

Klanten kunnen iPhone in een schitterende nieuwe uitvoering kopen waarmee ze bijdragen aan het Wereldfonds voor de bestrijding van aids

 

Apple kondigde deze week de (PRODUCT)RED Special Edition van iPhone 7 en iPhone 7 Plus aan, een felrode aluminium uitvoering ter ere van de tienjarige samenwerking tussen Apple en (RED). Dit is een unieke kans voor klanten om het Wereldfonds te steunen en een aidsvrije generatie weer een stapje dichterbij te brengen. De speciale (PRODUCT)RED iPhone is vanaf vandaag wereldwijd verkrijgbaar. 

 

iPhone 7 en iPhone 7 Plus zijn de beste, meest geavanceerde iPhones ooit met talloze unieke innovaties die het dagelijks gebruik van iPhone nog verder verbeteren. Beide toestellen beschikken over de populairste camera ter wereld met nieuwe geavanceerde camerasystemen waarmee je zowel overdag als 's nachts schitterende foto's en video's maakt. Ook hebben ze meer kracht en leveren ze betere prestaties, gaat de batterij het langst mee van alle iPhones en zijn ze voorzien van indrukwekkende stereospeakers en een breed kleursysteem van camera tot display. Daarnaast zijn ze ook nog eens water- en stofbestendig. iPhone wordt geleverd met iOS 10, waarmee je op een leukere manier kunt communiceren in Berichten en Siri kunt gebruiken in je favoriete apps. Verder bevat iOS 10 de vernieuwde Kaarten-app, Foto's, Apple Music, News en de Woning-app, waarmee je alle apparaten in je hele huis op één plek gemakkelijk en veilig kunt instellen, beheren en gebruiken. 

 

Het werk van (RED) richt zich op levensreddende hiv-/aidsprogramma's in sub-Saharaans Afrika; daar woont meer dan tweederde van alle mensen ter wereld die hiv-positief zijn. Elke cent die wordt opgehaald door (RED) gaat rechtstreeks naar het Wereldfonds en wordt gebruikt voor tests, ondersteuning, behandeling en preventieprogramma's. Speciale aandacht gaat uit naar het voorkomen dat het virus wordt overgedragen van moeders op hun ongeboren kinderen. Sinds de oprichting in 2006 heeft (RED) al meer dan 465 miljoen dollar opgehaald voor het Wereldfonds. Ruim 130 miljoen daarvan komt van Apple. 

skyscraper-applewatch.jpg