icon-lookinglass.svg
icon-lookinglass.svg
icon-shop-cart.svg
logo.svg
logo.svg
logo.svg
icon-lookinglass.svg

iPhone 6s-programma voor problemen met onverwacht afsluiten

 

iPhone 6s QP.png

Apple heeft vastgesteld dat een zeer klein aantal iPhone 6s-apparaten onverwacht kan afsluiten. Dit is geen veiligheidsprobleem en heeft alleen betrekking op een beperkt aantal serienummers gemaakt tussen september en oktober 2015.

 

Als u dit probleem hebt ervaren, gebruikt u de onderstaande functie voor het controleren van serienummers om te controleren of uw iPhone 6s in aanmerking komt voor een gratis batterijvervanging.

Procedure voor vervanging

 

Kies een van de onderstaande serviceopties om uw batterij te laten vervangen. Uw iPhone wordt voorafgaand aan de service onderzocht om te controleren of die in aanmerking komt voor dit programma en of die goed werkt.

 

Neem contact op met onze techniekers in de winkel om te bevestigen dat de onderdelen om de batterij te vervangen beschikbaar zijn op de dag dat u langskomt.

 

Volg de onderstaande stappen om uw iPhone 6s voor te bereiden op het batterijvervangingsproces:

Opmerking: als uw iPhone 6s beschadigd is en bijvoorbeeld een gebarsten scherm heeft dat het vervangen van de batterij verhindert, moet dat probleem eerst worden opgelost voordat de batterij kan worden vervangen. In bepaalde gevallen kunnen kosten in rekening worden gebracht voor de reparatie.

 

Aanvullende informatie

 

Apple kan de reparatie beperken tot het oorspronkelijke land of de oorspronkelijke regio van aankoop. Voor iPhone 6s-apparaten die zijn gekocht in landen aangesloten bij de EER, kan onderhoud in andere EER-landen worden uitgevoerd.

 

Dit wereldwijde Apple programma houdt geen verlenging in van de dekking van de standaardgarantie op de iPhone 6s.

Het programma biedt dekking voor de betreffende iPhone 6s-batterijen gedurende drie jaar na de eerste detailhandelverkoop van het apparaat.