icon-lookinglass.svg
icon-lookinglass.svg
icon-shop-cart.svg
logo.svg
logo.svg
logo.svg
icon-lookinglass.svg

SSD-serviceprogramma van de 13-inch MacBook Pro (zonder Touch Bar)

 

Ssd-serviceprogramma van de 13-inch MacBook Pro (zonder Touch Bar).png

Apple heeft vastgesteld dat er problemen zijn met een aantal ssd's van 128 GB en van 256 GB die worden gebruikt voor de 13-inch MacBook Pro (zonder Touch Bar). Deze problemen kunnen resulteren in gegevensverlies en een defecte harde schijf. 13-inch MacBook Pro's met harde schijven met dit probleem zijn verkocht tussen juni 2017 en juni 2018.

 

In aanmerking komen

 

Controleer eerst welke 13-inch MacBook Pro u hebt. Kies 'Over deze Mac' in het Apple-menu () in de linkerbovenhoek van het scherm. Kijk of uw model het volgende is: MacBook Pro (13-inch, 2017, twee Thunderbolt 3-poorten). Als u dit model hebt, klik dan op de link en voer het serienummer van de computer in om te controleren of deze in aanmerking komt voor dit programma.

Vervangingsproces

 

Uw 13-inch MacBook Pro wordt voorafgaand aan de service onderzocht om te controleren of deze goed werkt en in aanmerking komt voor dit programma. De service kan drie tot vijf dagen in beslag nemen.

 

Maak een reservekopie van uw gegevens om uw Macbook Pro voor te bereiden op de service.

 

Opmerking: als uw 13-inch MacBook Pro schade heeft die het vervangen van de batterij verhindert, moet dat probleem eerst worden opgelost voordat de batterij kan worden vervangen. In bepaalde gevallen kunnen kosten in rekening worden gebracht voor de reparatie.

 

Aanvullende informatie

 

Dit wereldwijde Apple programma houdt geen verlenging in van de dekking van de standaardgarantie op de 13-inch MacBook Pro.

 

Het programma dekt betrokken MacBook Pro-modellen gedurende drie jaar na de eerste detailhandelverkoop van het apparaat.