icon-lookinglass.svg
icon-lookinglass.svg
icon-shop-cart.svg
logo.svg
logo.svg
logo.svg
icon-lookinglass.svg

Meld je herstelling aan

Is je Apple toestel defect of ondervind je problemen ermee? Hier kan je dit melden aan de technische dienst in onze winkels, die een servicebon met een servicebonnummer voor je zullen opmaken. Na ontvangst van deze servicebon via mail, kan je hiermee (servicebonnummer volstaat) terecht in onze winkels en zo alvast wat tijd uitsparen. Hieronder vind je een aantal tips om je toestel vlot te kunnen aanmelden.

1. Maak voor je met je toestel naar de winkel komt een reservekopie. We gaan steeds met de grootste zorg om met je toestel en je data. Lab9 kan echter in geen geval aansprakelijk gesteld worden voor verlies van data.

 

2. Is je toestel niet bij Lab9 gekocht, dan zullen wij het originele aankoopbewijs nodig hebben voor een herstelling binnen garantie.

3. Zorg dat je al je logingegevens bij de hand hebt. Deze zijn in de meeste gevallen nodig om je toestel te kunnen testen en een correcte diagnose te stellen.

 

4. Schakel FInd my iPhone / iPad / Mac uit. Als dit nog actief is, dan kan geen herstelling uitgevoerd worden op je toestel.

Om je een herstelling aan te melden, moet je het serienummer van je toestel opgeven. Hier lees je waar je dat kan vinden.

Garantie:  

 

Sous réserve de la garantie légale relative aux défauts cachés prévue dans l'art. 1641 B.W. à 1649 B.W. et aux dispositions de la loi du 25 février 1991 relative à la responsabilité du fait des produits défectueux, la garantie ne s'applique que comme indiqué sur la carte de garantie du produit acheté, qui fait partie intégrante du contrat de vente. Hormis une dérogation explicite et écrite, la garantie expire après 24 mois pour les particuliers et après 12 mois pour les professionnels (achat sur facture). En tout état de cause, l'acheteur perd son droit de garantie si des modifications sont apportées au produit acheté ou s'il néglige de signaler immédiatement le défaut. La garantie est basée sur le système "carry-in" et n’inclut pas d’appareil de remplacement, sauf convention contraire.    


 
 

Conditions générales de service:  

 

Le client est supposé de faire une copie des fichiers sur l’appareil. Lab9 ne peut en aucun cas être tenu responsable de la perte de données pendant une réparation ou une intervention. La perte de données ne peut jamais donner cause à une demande d’indemnisation ni à une annulation du contrat de la part du client. Le client assume sa propre responsabilité envers la sauvegarde de ses données.


 
De herstelling van eventuele bijkomende defecten die gedurende de diagnose en/of herstelling opduiken, zullen in een extra bestek worden meegedeeld en zijn dus niet in de oorspronkelijk vermelde prijzen inbegrepen.
 
Indien bij diagnose blijkt dat een defect ontstaan is door eigen toedoen of foutief gebruik, zal steeds de gebruikelijke diagnosekost worden aangerekend. Ook indien het toestel zich nog binnen de garantieperiode bevindt.
 
Bij een defect door eigen toedoen of foutief gebruik vervalt de garantie.
 
Goederen die voor herstelling werden binnengegeven, dienen binnen een termijn van 3 maanden na datum van kennisgeving door Lab9 dat deze hersteld zijn, afgehaald te worden, tenzij schriftelijk anders overeengekomen. Enkel de originele service- of orderbon gelden als bewijs en dienen voorgelegd te worden bij afhaling van het betreffende goed. Indien de termijn van 3 maanden overschreden wordt, worden de goederen definitief en onherroepelijk eigendom van Lab9, zonder voorafgaandelijke kennisgeving en zonder dat de klant aanspraak kan maken op een vergoeding of schadeclaim.