Hersteldienst

Onze door Apple opgeleide service-medewerkers zijn de aangewezen mensen die je snel en vakkundig weer aan het werk kunnen zetten en je opnieuw een optimale ervaring met je Apple-toestel kunnen garanderen.

Je krijgt geweldig advies en ondersteuning van de mensen die begrijpen hoe belangrijk je apparaat voor je is.

  • Maak een service-afspraak

    Is je Apple-toestel defect? Meld dit aan onze technische dienst, die contact met je zal opnemen om concreet af te spreken wanneer je kan langskomen met je toestel in de winkel.

    Herstelling aanmelden 
  • Status van je herstelling

    Wil je weten wat er met je toestel gebeurt? Gebruik onze online tool om het verloop van je herstelling op te volgen. Eens afgerond, zal een medewerker van de technische dienst je contacteren.

    Status opvragen 

IPHONE HERSTELLING

Gratis Belkin screenprotector

Wanneer je je iPhone buiten garantie laat herstellen, installeren we na de herstelling een gratis Belkin screen protector als extra service.

Niet geldig bij een omruiling (full unit swap).

Apple Authorised Service Provider

Als Apple Authorised Service Provider voldoet Lab9 aan de strenge eisen die Apple aan een hersteldienst stelt. Dit betekent dan ook dat Lab9 goedgekeurd en aanbevolen wordt door Apple. Onze gecertificeerde technici helpen je bij het oplossen van hardware- of softwareproblemen.

Ze dragen zorg voor de herstelling van je Mac, iPad, iPhone, Apple Watch en accessoires, zowel binnen als buiten de garantieperiode. Hierbij worden uitsluitend originele Apple onderdelen gebruikt.

Indien nodig wordt je Apple product vakkundig hersteld, waarbij alles in het werk gesteld wordt om de hersteltermijn tot een minimum te beperken. Zo kan je snel terug aan de slag. Bij Lab9 kan je dus je toestel met een gerust hart achterlaten en rekenen op een perfecte herstelling of interventie.

Alle herstellingen worden in onze winkels ter plaatse uitgevoerd. Zo kan de duur van de herstelling zo kort mogelijk gehouden worden.