Hersteldienst iPad

iPad service en reparatie

We zijn er om te helpen. Onze certified engineers helpen je bij het oplossen van hardware- of softwareproblemen en ze zorgen ervoor dat je in een minimum van tijd terug ten volle gebruik kan maken van je toestel. Je iPad is bij Lab9 in de beste handen.

Hoeveel kost een iPad herstelling?

Herstellingen worden bij Lab9 uitsluitend met originele Apple-onderdelen uitgevoerd. Als je je iPad laat herstellen bij Lab9 ben je er zo zeker van dat dit geen invloed heeft op de eventuele resterende garantie van de iPad.

Is je iPad buiten garantie, dan wordt er eerst een diagnosekost van € 30 aangerekend. Na een grondige diagnose door onze certified engineers wordt een bestek meegedeeld. Als je iPad zich nog binnen de garantieperiode bevindt, worden geen kosten aangerekend, tenzij de diagnose wijst op een defect door eigen toedoen, verkeerd gebruik of op accidentele schade.

Als je beslist om de herstelling niet uit te voeren en je koopt een nieuw toestel in een Lab9-winkel, dan worden de bestekkosten in mindering gebracht bij de aankoop van je nieuw toestel.

Alle defecten bij iPad vereisen een vervanging van het volledige toestel en dan spreken we van een omruiling of full unit swap.

iPad Defecte batterij Andere defecten (Wi-Fi) Andere defecten (Cellular)
iPad mini 4 / 5 € 169 € 379 € 379
iPad mini 6 € 169 € 509 € 549
iPad Air 3 € 169 € 539 € 539
iPad Air 4 / 5 € 169 € 609 € 609
iPad 6 / 7 / 8 / 9 € 129 € 349 € 349
iPad 10 € 169 € 449 € 509
iPad Pro 10,5-inch € 169 € 629 € 629
iPad Pro 11-inch 3 € 169 € 779 € 829
iPad Pro 11-inch 4 € 219 € 779 € 829
iPad Pro 12,9-inch 3 / 4 € 169 € 879 € 879
iPad Pro 12,9-inch 5 € 169 € 1.039 € 1.119
iPad Pro 12,9-inch 6 € 249 € 1.039 € 1.119
  • Maak een service-afspraak

    Is je iPad defect? Meld dit aan onze technische dienst, die contact met je zal opnemen om concreet af te spreken wanneer je kan langskomen met je toestel in de winkel.

    Herstelling aanmelden 
  • Status van je herstelling

    Wil je weten wat er met je iPad gebeurt? Gebruik onze online tool om het verloop van je herstelling op te volgen. Eens afgerond, zal een medewerker van de technische dienst je contacteren.

    Status opvragen 

Hoe zorg je zelf voor een vlotte herstelling?

01

Maak vooraf een reservekopie. Hoewel we steeds met de grootste zorg omgaan met je toestel en data, kan Lab9 niet aansprakelijk gesteld worden voor verlies van gegevens.
02

Indien je toestel niet bij Lab9 gekocht werd maar wel nog binnen garantie is, dan zullen we het originele aankoopbewijs nodig hebben om de herstelling vlot te kunnen uitvoeren.
03

Zorg dat je al je nodige logingegevens nog weet of bij de hand hebt. Deze zijn in de meeste gevallen nodig om je toestel te kunnen testen en een correcte diagnose te stellen.
04

Schakel de Zoek mijn-functionaliteit (Find my) uit. Als dit nog actief is, dan kan er geen herstelling uitgevoerd worden op je toestel. Hier vind je hoe je dit doet.